dilluns, 3 d’octubre del 2016

Les meves imatges


A través d'aquest recull d'imatges vull transmetre tot allò que em defineix i m'identifica.







Jo amb uns 3 anys,. Aquesta fotografia em transmet molta felicitat i sempre em treu un somriure. M'agrada molt riure i passar-m'ho bé.


  
 

Aquestes dues imatges són del Montseny, la montanya que crea la vall on hi ha el poble on visc. Per a mi és un privilegi poder veure aquest aiisatge cada dia, sempre canviant. M'encanta pujar a passejar per allà, sobretot quan no hi ha gent, em transmet molta calma i hi ha paisatges impressionants.





Podria considerar que la xocolata és un dels meus gustos preferits.





Aquestes son les meves amigues des de fa molts anys, algunes més que d'altres, però que penso que hem creat una amistat forta i duradora. 

 




En aquestes dues fotografíes hi surten la meva mare, el meu pare i el meu germà. Són pilars fonamentals de la meva vida, en gran part, ells han influït en la meva manera de ser.





M'encanten els nens, penso que la infancia es una etapa maravellosa de la vida i m'agrada compartir temps amb els infants. Tinc la sensació que s'encomana la seva alegria, inocencia, ganes de jugar... i em fa sentir com si tornés a ser petita.





Des de ben petita he anat a fer fotografies amb la meva tieta, que n'és professional, i m'agrada captar moments, sobretot paisatges i imatges del meu dia a dia que m'agraden per tal d'immortaltzar-los.





Aquest paisatge pertany al poble natiu dels meus avis materns, situat a Castilla la Manxa, on vaig cada estiu de vacances des de que vaig néixer. Allà em retrobo amb familiars i amics que no veig en tot l'any els quals ocupen una part del meu cor i, per tant, es tracta d'un lloc molt especial per a mi.





Girona ara forma part de la meva vida, ja que és on vaig a estudiar una carrera que m'agrada i m'interessa molt i, a més a més, on he conegut persones que s'han convertit en bons amics.





La música per a mi significa una via d'expressió i alhora de desconexió, m'agrada gairebé tots els tipus de música i si pogués n'escoltaria a totes hores.
Faig música des de que era petita i d'alguna manera sempre aconsegueix fer-me sentir millor, m'ajuda a pensar, a superar mals moments, etc.


D'altra banda, relacionat amb la música hi ha la dansa, un altre activitat que he fet des de petita, primer aerodansa i després hip-hop. Ballar em fa sentir feliç.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada