Disseny publicitari amb lleis de la Gestalt
He
dissenyat aquesta imatge publicitària seguint la llei de la
pregnància de l'escola Gestalt, la qual parla de la tendència
humana a buscar a la seva memòria el record d'una imatge similar a
la percebuda amb les formes més simples. El que he fet és utilitzar
el logo de Greenpeace repetides vegades per tal de representar
una figura la qual pretén despertar el record del globus terraqüi.
A més a més, el color verd del logo ens fa pensar en un planeta que
respecta el medi ambient i que cuida la natura, el qual és un dels
objectius de l'organització Greenpeace: conscienciar la societat de
la importància de respectar el medi ambient tant natural com animal.
Fomenta el reciclatge, les energies renovables, etc. Fet que he
representat a la imatge publicitària per mitjà de l'eslògan com a
missatge que es veu sota el disseny creat a partir de lleis de la
Gestalt.
D'altra
banda, també considero que s'ajusta a la llei de semblança, ja que
agrupem tots els elements similars (els logos de Greenpeace)
en una unitat indissoluble (formant la figura del globus terraqüi).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada